عکس مهدی رودباری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس مهدی رودباری
نوشته شده در پنج شنبه 24 تير 1392
بازدید : 889
نویسنده : مدیر سایت



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مصی جون در تاریخ : 1392/2/4/3 - - گفته است :
من که موفق نشدم اهنگاتو دانلود کنم.

ولی ژستت اریب تو لوزالمعدم.....

<-CommentGAvator->
سجادبابایی در تاریخ : 1392/1/19/1 - - گفته است :
سلام مهدی جان منم شما رو لینک کردم، کرد و لر همیشه برادر بوده وهستن، ازآشناییت خیلی خوشهالم، شاید بعدا فرصتی پیش اومد و باهم یه کار مشترک کردی-لری خوندیم،پیروز باشی.

<-CommentGAvator->
سجادبابایی در تاریخ : 1392/1/18/0 - - گفته است :
سلام من سجاد بابایی هستم خواننده ایلامی هرچی گشتم آهنگی واسه دانلود پیدا نکردم، اما در صورت تمایل شما باهم تبادل لینک و همکاری داشته باشیم،اگه موافق بودین خبرم کنید موفق باشی.

<-CommentGAvator->
حسن در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
صدای ناز صدای عزیز شما برای مردمان لر و لک خیلی زیباست ترانه نهاوند خیلی قشنگه

<-CommentGAvator->
لیلا در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
سلام سایتت خیلی عالیه. صداتم قشنگه .

<-CommentGAvator->
شقایق در تاریخ : 1392/1/9/5 - - گفته است :
چقدر موهای نازی داری صدای نازتم مثل موهات

<-CommentGAvator->
مرتضی در تاریخ : 1392/1/9/5 - - گفته است :
اومیدوارم موفق باشی صدای نازی داری

<-CommentGAvator->
میترا در تاریخ : 1392/1/9/5 - - گفته است :
می خواستم بگم خیلی خوشگلی

<-CommentGAvator->
نگین در تاریخ : 1392/1/9/5 - - گفته است :
ازتون می خوام بیشتر به ترانه های فارسی ارام بپردازین

<-CommentGAvator->
زهره در تاریخ : 1392/1/9/5 - - گفته است :
از اینکه برای نهاوند خوندید متشکرم همیشه دوست داریم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: